2013. augusztus 17., szombat

4.Fejezet

A kedvencemet,hawaiit jó sok kukoricával,de ekkor valaki a frászt hozta rám.

-Boo!-kiáltotta valaki a hátam mögül majd jéghideg kezét a vállamra tette.A köntösömön is áthatolt a keze hidegsége.
Akkorát sikítottam hogy még a közelben sütkérező madarak is felreppentek.Tisztára mint a filmekben.Nem számítottam senkire,a semmi közepén...
A pulzusom megemelkedett,a szívem lüktetése a fülemben tombolt.A gyomrom a torkomba ugrott fel.Szép lassan hátra fordultam és csak reménykedtem hogy nem valami űrlény vagy valami más áll mögöttem,és erre a csodás következtetésemre is anyám miatt jutottam.Ha a saját gyermekét egyedül hagyja,akkor mi állhat a lánya mögött egy elhagyatott terület kellős közepén?

-Szia-mondta a mögöttem álló fiú csapat kórusban

Köpni nyelni nem tudtam."Mi a frászt keresnek ezek itt?"-ez volt az első gondolat ami átfutott a gondolataimban.Csak tátott szájjal bámultam őket.
Velem szemben egy barna,göndör hajú fiú állt.Mellette egy szintén barna árnyalatú zselézett fiú.Tőlük jobbra egy szőke és egy fekete hajú.Azt hiszem a szívem egy ütemet is kihagyott mire ezt megállapítottam.
Szerintem beletelhetett pár percbe mert arra eszméltem fel hogy tátott szájjal bámulom őket.

-Mit kerestek ti itt?Kik vagytok?Mit akartok tőlem?....öhm már mint sziasztok-hadartam el vádlóan a kérdéseim majd észbe kaptam hogy ez nem illik,udvariatlanság

-Én Harry vagyok-mondta a göndör hajú -neked jobbra Liam,balra Niall és Zayn - a fiúk csak egy enyhe bólintással "köszöntek" újra,hogy a nevekhez arcot is tudjak párosítani

*Louis szemszöge*

A lábam egyre gyorsabban mozgott.Azt hiszem ideje volt meglátogatni a szövetségeseink.A vérfarkasokat.
A telephelyükhöz mentem.
-Mit keresel te itt?!-vágta a fejemhez nem túl barátságosan Jackob
Már láttam hogy támadni akart,de ekkor hirtelen a falka vezérük Tom fogta meg a vállát ezzel hárítva az átváltozását farkassá.

-Mi történt?nyugtalankodott.Tehát gondolom hogy megérezte rajtam hogy baj van.

-A régi McCourt házba beköltözött egy lány-mondtam teljes nyugodtsággal

Nem lepte meg ez a kijelentésem.Tehát tudta...esetleg már látta is.

-Most akkor mi lesz?...az egyezséggel?-kérdeztek kicsit akadozva

-Marad.Nem rúgjuk fel.-és ennél a mondatnál elintette a többieket akik árgus szemekkel figyelték az eddigi történéseket.Ketten maradtunk.

-Tudod jól te is a jóslatot.Vigyáznunk kell rá.A régi McCourt ház semleges lesz a fajtánkra nézve.De csak az a terület-szögezte le

-Rendben-biccentettem majd hátat fordítottam és elindultam a McCourt házhoz.

*Tara szemszöge*

-És mit akartok tőlem?-kérdeztem hitetlenkedve és ekkor egy újabb fiú termett elő a semmiből egy nagy tábla csokival

-Engem Louisnak hívnak.Tessék ez a tied-adta oda nekem a tábla csokoládét

-Üdv itt nálunk a semmi közepén-mosolygott Niall,ha jól jegyeztem meg a nevét

-Bejöhetünk?-kérdezte Harry

-Öhm..persze..de még nincs kitakarítva-pirultam el kicsit

-Akkor segítünk-adta a frappáns ötletet Liam

-Ha nagyon akartok-egyeztem bele majd fogtam a nagy pizzás doboz meg a csokit és beinvitáltam őket

-Woa de szép ház-mondta Zayn amint belépett.Furcsa,eddig nem nagyon szólalt meg.Ahogy a többiek sem.

A fiúk neki láttak takarítani.A bútorokról,festményekről egyaránt leszedték a nejlonokat.
Gyorsan megettem a pizzám ami reggeli gyanánt szolgált.Nagy pizza volt.Én meg gyorsan befaltam,amin csodálkoztam is.Nem szoktam én ennyit enni.
A konyhából kifele jövet mikor épp indulni akartam felfele átöltözni majd besegíteni akkor Harry hirtelen a semmiből bukkant fel és nekem jött a kezében egy üveg vázával.
A vázát elejtette és széttört.A padlón hevert ezer darabban.Kivéve egy szilánkot.Ami a mellkasom felső részébe állt bele.
Nagyon megrémültem.A vérem megint a fülemben dobogott. Harry szeme hirtelen elvörösödött.
Azt hittem rosszul látok,pislogtam is kettőt hogy megbizonyosodjak de nem csalt a szemem.Harrynek vörösen izzott a szeme.
Ekkor egy semmiből jött kéz fogását érestem a karomon.Annyira erős volt hogy éreztem elgyengül a karom.Elfordítottam a fejem.Zayn volt az,szintén vöröslő szemekkel.Ekkor hirtelen megint egy nagyot sikítottam mert nem csak a szeme volt vörös.Hanem agyar szerű szemfogai is voltak.Remegtem.Féltem.Mi történik velem?
Megpróbáltam hátrálni de nem sikerült.Zayn nagyon erősen fogott.A nyakamhoz közelített de ekkor hirtelen az új srác-legalább is számomra új srác-ellökte tőlem Zayn mire a fogvatartóm a nappali bútorán és a testétvel bemélyesztett falat tartotta előnyben.Louis meg a nyakát fogta de jó erősen.

-M-m-mi történt?Kik vagytok,vagy is inkább kik?-mondtam el a kérdéseim remegő ajkaimmal Harrynek célozva a kérdéseim és hátrálni kezdtem.

-Vámpírok vagyunk.-mondta ki a kulcsszót a kérdésemre.

Azt hittem ott helyben elájulok.

2 megjegyzés: